Ennenkuin

Ennenkuin lähdet lukemaan näitä kirjoituksia, luethan Perhedytyksen Pelkoon painamalla tätä linkkiä. Karmivia lukuhetkiä...

tiistai 30. lokakuuta 2012

Tiedän, että olet hereillä.

Olen maannut tunteja. Kelon on 5:35 aamuyöstä, enkä voi tehdä paljoa. Tiedätkö mikä on kamalin osa tilanteestani? Olen samassa huoneessa vanhempieni kanssa. He vain katselevat minua, enkä voi muuta, kuin katsella takaisin ja yrittää olla itkemättä tai huutamatta. Heidän silmänsä ovat keskittyneet minuun ja heidän suunsa ovat laajalti auki. Ilmassa leijailee vahva veren haju ja tunnen halvaantuneeni pelosta.

Anna, kun kerron. Aina, kun annan jonkun vihjeen siitä, että en nuku, olen kusessa. Kuolen, eikä ympärillä ole ketään, joka voisi auttaa minua. Olen yrittänyt miettiä tietä ulos täältä, mutta ainoa keino olisi se, että ryntäisin ovesta ulos ja kiljua apua, toivoen, että naapurini kuulevat minut. Se on riskiä, mutta jos pysyn tässä, kuolen varmasti. Hän odottaa, että heräisin ja näkisin hänen mestariteoksensa.

Ihmettelet varmaankin, mistä on kyse. Tahtini on usein liian kova.

Noin kolme tuntia sitten, kuulin kirkumista taloni toiselta puolelta. Nousin ylös ja menin tarkistamaan ääntä, ennenkuin tajusin, että minun pitää käydä vessassa sen sijaan, että tutkisin. Olisin voinut saada itseni hengiltä, mutta tein sen ja kurkistin vessan ovelta. Matolla oli verta ja huolestuin ja juoksin takaisin huoneeseeni, piilottelin kuin nössö peittoni alla. Yritin saada itseni nukahtamaan, mutta se uni, mitä sain, oli oikeasti koiranunta.

Sitten kuulin, kun kylpyhuoneen ovi aukesi. Kun kerta olin kauhistunut lapsi, kurkistin peittoni alta nähdäkseni, mitä tapahtuu. Pystyin näkemään jonkin raahaamassa kuolleita vanhempiani huoneeseen. Se ei ollut ihminen, sen voin kertoa. Se oli hiukseton, silmätön ja vaatteeton ja olento käveli, kuin luolamies, selkä kyyryssä. Mutta tämä olio oli fiksumpi, kuin yksikään luolamies. Se tiesi, mitä teki.

Olento valmisteli isäni sängyn reunalle ja pisti hänet katsomaan minua. Sitten se istutti äitini tuolille ja kohdisti hänetkin minua kohti. Sen jälkeen olio alkoi hieromaan käsiään seinään, sotkien seinän verellä ja piirsi ympyrän, jonka sisällä oli paholaisen pentagrammi. Tämä olento oli tehnyt, ehkä omasta mielestään, mestariteoksen. Viimeistelyksi, se kirjoitti jotakin seinälle, jota en voinut lukea pimeässä.

Sen jälkeen olio asettautui sänkyni alle, odottaen mahdollisuutta iskeä.

Pelottavin osa, on se, että silmäni ovat sopeutuneet pimeyteen ja nyt voin lukea seinän viestin. En halua katosa sitä, koska on kamalaa miettiä sitä, mutta minusta tuntuu, että minun pitää nähdä se, ennen kuolemaani.

Katsoin olennon mestariteosta.

"Tiedän, että olet hereillä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti